Shvaćanje grijeha isključivo kao rezultata neposrednog čina neposredni je proizvod Ibrišimovićevog pojma bića: Ibrišimović, isuviše naivno rekli bismo, shvata čovjeka kao ničim ograničnog slobodnodjelatnika, bez..
Sve se, ustvari, svodi na nekoliko marginalističkih vidokruga koji konstituišu zbilju u njenoj oskudnosti: jedan subjekt PTSP-ovac, povratnik iz rata, koji se našao u okviru..
Težnje postmoderne da prigrli i sadržaje popularne kulture, njene tekstove, kao relevantne, kroz analizu formi tzv. ženske medijske kulture, pokazuju da sveopšte načelo vizualizacije zahvaća..
U Liberal-kapitalistički konzumerizam je, između ostalog, donio i konzumaciju tijela. Ovdje ne mislim na živo tijelo, nego na virtuelno. Konzumacija kao takva ne zahtijeva ekonomiju..
Ulazeći u prostor postraumatskog interpretiranja, intencije umjetnosti se kreću u dvostrukom smjeru; s jedne strane, naglašava se neuspjeh umjetnosti u suočavanju sa područjem ”stvarnog” traumatskog..
Spram zapadnog rakursa i političkoga diskurza pokriveno tijelo je sukus mnogostrukih upisa i grafičkih prikaza ženskoga položaja i muških projekcija ali i zastor iza kojeg..
Sa stanovišta nekog iskonskog pesimizma koji je tako zavodljiv, pozitivna strana zapitanosti u okviru monologa, kao njegovane vještine pred iskorak s molske ivice, jeste zapitanost..
Međutim, često je zanemareno ono što se dešava s druge strane ove binarne opozicije; na koji način upravo žene-kandidatkinje učestvuju u činu pasivizacije svakog pobrojanog..
Mediji, od kojih velika većina podržava osnovne ideološke postavke i vrijednosti vladajuće klase, koja može biti bezlična, prazno mjesto koje tek treba popuniti i zauzeti,..
S malim ljetnim kašnjenjem, peti broj časopisa za po-etička istraživanja i djelovanja je ipak gotov, ponovo na 120 stranica besplatno možete pročitati mnogo pametnih i..