Poslije decenije devedesetih, vrhunca fašizma, zločina i poplave dekadentnosti svih vrsta i u svim društvenim sferama, krvave vode su se povukle, ostavljajući geografski ambijent ispunjen..
Glavni je, prema tome, problem kako će se mladi ljudi odnositi prema nacionalističko-trovačko-ubilačkim generacijskim prethodnicima. Kako se postaviti prema onima koji su nezamislivo veliki broj..
Nikada se nije više pozivalo na svetu tradiciju islama, kršćanstva, judaizma, i interpretiralo muškim umovima kleronacionalista. Smijenjen je jedan sistem bratstva i jedinstva – promaknut..
I tako ne postoji niko ko će mladim intelektualcima, u njihovom vidokrugu i djelokrugu ukazati na kulturno polje izvan matice, na tendencije protiv struje, što..
Treći stadij, koji se pojavio u našim redovima, za simptome ima da desetogodišnji dječak na utakmicama psuje majku vlašku igračima ubjedljivo bolje gostujuće ekipe...
Sama metafora „vlastite kuće“ je višeznačna, s obzirom da, kako Cisneros naglašava, potraga za kućom, za domom, predstavlja potragu za drugačijim načinom potojanja, „el otro..
Ipak, narator nam ne kazuje da li je Šefik/Alen uspješno stvorio novi identitet, ali nam nagovještava da je to stvar formalne prirode, dok pamćenje ipak..
Tako početni naslov priče postaje mjestom simbolizacije nedomašajnosti strastvenih dodira samih ljubavnika. Unatoč tome što pokušava reinterpretirati kulturološki model intimističke naracije, priča ponovno ne ostavlja..
Perspektiva tog drugog kulturološkog obrasca kojem se likovi prilagođavaju nije im naklonjena; oni su ništa drugo osim egzotičnih brodolomnika, izgubljenih pojedinaca zanimljivih kolektivu zbog svoje..
Moj babo je Bakir / Prva faca džemata / Ima Šaju jarana / I uči ga da klanja / Ponekad ih sretnem / Mašu kroz..